If it still hurts - you still care

Hallåå där! Idag har jag inte gjort nåååååånting:) eller jo, rensat ur vinden så nu är mitt skit borta ialf! s.k.ö.n.t
annars har jag bara chillat hemma, fast nej.. var ju med mamma på stan en sväng också, lite julklappar blev de:))
Imorgon ska jag nog stå över träningen, min hosta dödar mig om nätterna:( (somnar inte fören vid 4tiden heeela tiden) Spelade ju match i söndags med hosta o förkylning -kanske inte de bästa.. i måndags gick jag av efter bara några minuter på plan. Så ja, nu ska jag vila upp mig tills jag är heeelt fit for fight igen. Såå imorgon kollar jag bara på träningen, så nu vet ni de ;)

Nu intar jag sängen och slår på O.C tror jag, gonatt gott folk o alla ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0