sovasova

trött trött trött. Jag är trött, förstod ni vad jag mena? Vi tare igen, jag är tröttttt!
seriöst skulle kunna slockna nu.

blev inte alls mycket sömn inatt, men jag har väl bara mig själv o skylla på! Ha rinte orkat göra så mycket idag, var ner och kollade på träningen. Jag vill också dra fram klubban o bara köra nu, jävla hals! På måndag ska jag ialf träna har jag bestämt. Annars då, vad händer? Ligger förtillfället nerbäddad i sängen och kollar på tv, ska nog snart släcka ner och slå på en film att somna till, klockan ringer nio imorgon. -.- får se hur det går!  men vad gör man inte för sina vänner, måste ju se när kennyboy håller nollan i höstsparken :)

Puss hej o gonatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0