Du kan inte hata någon som du en gång älskat

Dagen har varit fullspeckad, känns riktigt skönt när man haft fullt upp och sen bara få slänga sig i sängen o varva ner lite:)

Var på en repition inför onsdagen då jag ska vara med i en modevisning för "Salong lyx". Gick jätte bra och nu känns det verkligen jätte kul :-D kommer nog bli en riktigt rolig heldag på onsdag! (bilder kommer nog upp)

Imorgon ska jag börja ta tag i alla mina sjuttioelva påsar och kartonger som står o samlar damm. Måster verkligen rensa bland mina kläder, så det är vad jag kommer ägna min dag åt imorgon. Bara så ni vet liksom:)




mitt lilla gäng<3 kärlek till er!
I helgen ska vi röjjjjja, satan i gatan vad vi ska kötta! :-D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0