it's amazing how a person who was once just a stranger, can suddenly mean the world to you

Är det inte konstigt? Från att ha varit helt omedvetna om varandra till att man sedan knappt kan tänka sig hur ens vardag skulle se ut om personen inte fanns?

Under livets gång kommer vi att möta tusentals nya människor som kommer att ge oss nya syner på livet. Det är nästan läskigt hur personer kan ändra ens syn på livet och vardagen. För lite mer än ett år sedan hade jag det jag trodde var HELA MIN VÄRLD - de fanns liksom inte ett liv utan den här personen (trodde jag) under en lång tid levde jag i mörkret och ville aldrig mer vara med om något liknande igen.  Tills jag mötte en ny vän..

En vän som jag nu idag kan säga har blivit "mer än en vän" och jag är så glad för de. Någon som gör mig glad igen. Att bara få vakna upp o se att jag fått ett sms från den här personen kan höja hela min dag - Lycka!

Men visst är de konstigt att man kan helt plötsligt bara kan möta en person som man inte hade en aning om, och sen plötsligt så betyder den här personen mer än något? bara så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0