we could have had it all

orkar inte med att jag bryr mig såhär mycket, vad är det bra för?
varför jag gör jag det? varför kan jag inte bara få glömma och inte tänka på det. Jag tänker för mycket, that's all. och bryr mig för mycket, älskar för mycket.

Hatar att se dig glad, sättet du ser på mig, hur nöjd du är, hur överlägsen du ser ut. När du går förbi och mår bra efter allt medans jag blir liten & förstörd bara av att se dig. Jag vill inte bry mig alls, jag vill inte minnas, jag vill bara se dig som en i mängden, men om jag nu vill så gärna, varför går det inte? jag vill väl så gärna ha allt bra ännu mer än att att se dig som alla andra. du är inte som alla andra, det är du inte.

Du är så mycket viktigare för mig, fått mig att bli en helt annan person och jag är inte samma som innan, det kan jag lova. men alla ser nog inte förändringen, vet helt ärligt inte själv vad förändringen är heller. Känner bara att jag är annorlunda. känns som många börjar tröttna på mig, tänker "hur orkar hon bry sig", eller "det är väl inte så svårt" JO det är skitsvårt, jag försöker att inte bry mig. Jag försöker att låtsas som jag inte bryr mig, allt är fake, det känns bra för stunden men sen när man börjar tänka - som jag jämt gör (tänker för mycket) så går det åt helvete. det är ju bara en person, det finns miljader människor där ute, varför ska jag då va så fast vid en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0