Someone's watching over me

Hej hallå:) idag kan jag ju säga att mitt humör är på topp (än så länge) kan vara för att jag får lyssna på musik just nu, sitter vid min systers dator eftersom min är cp o har virus +att högtalarna har lagt av(!!!) :(((

har sökt lite jobb nu på morgonkvisten och jag hoppas på svar! har inte alls varit taggad på att jobba inom förskolan, skola och allt som har med barn över huvetaget att göra (haha smart tjej som då gick barn&fritid) haha;) men nu helt plötsligt så fick jag nå ryck och skickade iväg lite cv:n till skolor o så. Men just till den här skolan som jag skickade till så känns de bra:) så jaa jag vill ha svar nu!

Annars då, vad händer idag? iiiiinte mycket.
vi hörs hörrni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0