sånt som alla gillar att veta... eller

SENASTE
Du fick SMS av? - syster
Du kysste? - kenny
Du kramade? - kenny
Kompisen du träffade? - alla i fredags/lördags:)
Filmen du såg? - Herbie fulltankad ;D
Låten du lyssna på? - oh susie - Secret service
Alkoholdrycken du drack? - vin
Personen som skrev åt dig på fbchatten? - kenny(inatt)
DITT 2011
Gjorde du något du verkligen ångrar? - säkert
Blev du kär? - kan man kanske säga:)
Hur många hade du sex med? - en
Hade du ett förhållande? - nej
Hur var sommaren 2011? - den var helt okej, hade velat göra mer men jag jobbade hela tiden vilket var lite tråk..
Gjorde du någon som du aldrig gjort förrut? - yes
Vad saknade du 2011 som du vill ha 2012? - mera festkvällar, mer träning o umgås massa mer med mitt bästa folk o mer närhet! :)
Bästa minnet från 2011? - när jag träffade alla mina nya vänner(dom betyder mest nu) inte utan er!! och bulgarien.. typ de jag kommer på nu:)
FAVORIT
Film? - serie - one tree hill<3333
Årstid? - våren
Serie? - one tree hill
Kändis? - ingen speciell
Bok? - endast fastnat för EN bok tror jag - blondinbellas egobost! 
Färg? - svart, vit o rosa
Maträtt? - tacos
Stad? - gööööööteborg
Artist? - ingen speciell typ:)
Band? - Vet inte

KÄRLEK
Har du ett förhållande? - nej inte än.. hihii
Älskar du någon på riktigt just nu? - nej inte någon speciell kan jag inte säga, men vänner&familj 
Tror du på distansförhållanden? - nej(min åksikt!!!) jag skulle ialf inte klara av det.
Ska man vara kär i personen man har sex med? - upp till var o en, men enligt mig ja.
Hur många gånger har du varit kär? - en gång.. men är nog inne på min andra gång nu(a)
Hade du kunnat bo ihop med den du är ihop med? - yes självklart
Gillar du romantik? - yes
Har du kysst en kompis? - kysst tror jag inte.


FRÅGOR & SVAR
Vad är det första du gör när du vaknar? - kollar på mobilen(klockan)
Vill du ha barn i framtiden? - yes:)
Hade du kunnat adoptera bort? - ja
Har du en blogg? -  jaa
Isåfall, varför bloggar du? - skönt o få skriva av sig om allt möjligt:)
Tycker du att du själv är snygg? - typ inte
Har du ett rykte efter dig? - rykte o rykte vet jag inte men nånting äre de tror jag
Snusar eller röker du? - röker(då o då när jag festar)
Ditt humör för tillfället? - blandning mellan sött o salt:)
Har du piercingar eller tatueringar? - bara öronen nu, naveln lossnade för nå år sen:(
Gillar du skolan? - ja, saknar den!
Vilken är din naturliga hårfärg? - blondt
Vad har du för hårfärg nu? - blondt:)
Saknar du någon just nu? - ja!
Liknar du din mamma eller pappa? - mest mammi skulle jag gissa på?
Hur lång är du? - 1.65
Hur var du som barn? - blyg men glad

SORG & FARLIGHETER
Har du gråtit dig till sömns någongång? - yesyes
Har du vaknat gråtandes? - usch ja
Dricker du alkohol varje helg? - har blivit så de senaste nu
Har du tagit droger? - nej
Skulle du kunna testa droger? - nej
Har någon varit otrogen mot dig? - typ
Har du rymt hemifrån någong gång? - nej
Är dina biologiska föräldrar skilda? - nej
Har du blivit jagad av polisen någon gång? - jag vet inte
Har du varit i ett slagsmål? - nej
Har du sett någon bli mobbad utan att du ingripit? - nej
Har du mobbat någon? - nej
Har du blivit riktigt sviken någon gång? - Jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0