Lite roligt o veta -fast nej!

1. Civilstånd; Singel
2. Har du någonsin förlorat en nära vän; typ
3. När var sista gången du verkligen skrattat; idag
4. Något är fel, den första personen du kan vända dig till; några vänner +familj
5. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde; äre säkert
6. När var sista gången du grät mycket; det var ett tag sen!
7. Är det någon du vill göra allt med; ja
8. Hur många kan du berätta allt för; några stycken
9. Har du någonsin sett en fallande stjärna; ja det tror jag!
10. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig; yes
11. Beskriv dig själv med ett ord; omtänksam
12. Har du något som hör till ditt ex; yes..
13. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet; ja
14. Fullständigt namn; My Emma Matilda Lethenström
15. Favoritlåt; ingen speciell favvo, de mesta går:)
16. Favoritfärg; rosa/svart
17. Bästa vänner; alla är guldvärda!
18. Smeknamn; Mattis
19. Första kyssen; ex
20. Sista kyss; :))
21. Första kram; mami lr papi (a) heheheh..
22. Senast kram; kennyboy
23. Senaste meddelande från; kenny
24. Senaste person som jag någonsin sett; mammi
25. Mitt missbruk; -
26. Favorit butiker; allt som har med kläder o göra.. haha nej men jag vene!
27. Vem jag berätta allt för; håller de mesta för mig själv faktiskt. Annars några utvalda vänner +familj
28. Favorit djur; doggi
29. Lång; 1.65
30. Vem har mitt hjärta; jag:))
31. Favorit film; oth
32. En hemlighet; en hemlighet är en helighet, vore ju ingen hemlighet om jag sa den?
33. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10; 10
34. De flesta minnen med; oj jadu..
35. Människor har du nyligen blivit mer "nära"; förstår inte riktigt frågan, men isf en prick vid namn kenny
36. Vem jag inte kunde leva utan; nära o kära
37. Vem förväntar jag mig att känna för evigt; alla mina underbara vänner. inget utan dom!
38. Vem jag älskar mest; mina vänner o min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0