Happiness comes in many forms

Hej på er:) kom precis ut ur en varm dusch♥ och ligger nu nerbäddad framför tv:n :) gud vad skönt det var o få röra på sig idag, har inte kunnat träna innebandy på en vecka! Förkylningen är borta nu(hoppas jag) så nu äre full fart igen:) och imorgon ska jag även upp och kötta på actic. Så nu blire träning i princip varje dag ;o
Innebandy måndag o onsdag och sen kör jag på actic tisdagar och torsdagar och kan även bli under helgen!
nu jävlar säger jag bara, står inte ut så här längre! ;)

Annars då - jag lever och jag mår bra!
Har sökt massa jobb så det känns ännu bättre! (får jag jobb så har jag mina planer! och nej ni får inte veta, sucks to be you right now;) Har världens bästa vänner som jag aldrig skulle vilja vara utan - guldvärda!
Jag blir snart 20 och det kommer bli great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0